نرم افزار انتقال فایل آیفون و آیپد
نوشته شده توسط : زپو

 نرم افزار انتقال فایل آیفون و آیپد


نرم افزاری برای انتقال فایل ها در آیفون و آیپد ها میباشد . شما هم اکنون می توانید توسط این نرم افزار انواع مختلفی از فایلها مانند فیلم ، عکس ، موسیقی را بهiPhone 5, iPad mini, iPod touch 5 و کلیه ی محصولات شرکت اپل منتقل کنید.ویژگی های این نرم افزار:
– iWizard– ابزاری بسیار ساده برای هماهنگ سازی می باشد. این ویژگی شما را قادر میسازد تا به راحتی و با سرعت بالایی بتوانید از فایلهای موجود در iDevice ها پشتیبان گیری کنید.
– مدیریت فوق العاده لیست های پخش: این ویژگی بی نظیر AnyTrans شما را قادر میسازد تا بر روی لیست های پخش ویرایش کنید ، آنهارا از گوشی های قدیمی اپل به مدلهای جدید منتقل کنید و یا حتی به عنوان هدیه به دوستتان بدهید.– انتقال اپ ها بین iPhone, iPad and iTunes: توسط این ویژگی می توانید به راحتی اپ ها ، بازی ها و حتی رکوردهایی را که در بازی ها کسب کرده اید به گوشی اپ مدل جدیدتان به راحتی منتقل کنید و دیگر نیازی به iTunes, iCloud or jail-breaking ندارید.
– به راحتی انواع مختلفی از فایلها را بر روی iPad و iPhone پخش کنید: به راحتی همه ی انواع مختلف فایلها با فرمت های متفاوت را به فرمتی که با گوشی و یا تبلت اپلتان هماهنک می باشد تبدیل و به آن منتقل کنید.
– سرعت انتقال بی اندازه سریع: این نرم افزار با استفاده از پورت USB3 سرعتی 3برابر برای انتقال اطلاعات به شما ارائه می دهد و همچنین اگر دسترسی به ارتباطات بیسیم دارید می تونید توسط WIFI اطلاعات را با سرعت 2 برابر منتقل کیند.

خرید و دانلود  نرم افزار انتقال فایل آیفون و آیپد






:: برچسب‌ها: نرم , افزار , انتقال , فایل , آیفون , و ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: